Výsledky průzkumu zákaznické spokojenosti
Správa informačních technologií města Plzně má ve správě více než 100 městských organizací, přes 7000 počítačů a vyřizuje více jak 1000 požadavků za měsíc. Tak jako každý rok i letos probíhal průzkum zákaznické spokojenosti, v rámci něhož jsme se zákazníků dotázali na jejich spokojenost s našimi službami.
Průzkum proběhl letos již jedenáctým rokem. V roce 2020 vyplnilo dotazník celkem 481 uživatelů, děkujeme všem, kteří se průzkumu zúčastnili a máme radost, že počet vyplněných dotazníků je srovnatelný s předchozími roky.
Celkové hodnocení bylo 1,512, kdy největší spokojenost projevovali klienti s nahlášením požadavků přes telefon, chováním a komunikací pracovníků SITMP, naopak největší nespokojenost panovala s Wi-fi připojením v budovách, zadáváním požadavků přes web a vzdáleným přístupem.
Nejlepší známku – 1,121 jsme získali v kategorii „zadávání požadavků přes telefon“, největší zlepšení oproti loňskému roku nastalo v hodnocení chování našich pracovníků a to o 0,125 bodů.
Děkujeme našim zákazníkům za spolupráci a samozřejmě našim spolupracovníkům, díky nimž jsme i letos dosáhli velmi pozitivního výsledku.
Kompletní výsledky průzkumu jsou k dispozici ZDE.
Další novinky