Výsledky průzkumu zákaznické spokojenosti
Správa informačních technologií města Plzně má ve správě více než 100 městských organizací, přes 7000 počítačů a vyřizuje průměrně 1000 požadavků/měsíc.Tak jako každý rok i letos probíhal průzkum zákaznické spokojenosti, v rámci něhož jsme se zákazníků dotázali na jejich spokojenost s našimi službami.
Průzkum zákaznické spokojenosti proběhl ve Správě informačních technologií letos již jedenáctým rokem. V roce 2019 vyplnilo dotazník celkem 563 uživatelů, děkujeme všem, kteří se průzkumu zúčastnili a máme radost, že počet vyplněných dotazníků neustále roste.
Celkové hodnocení bylo 1,483, kdy největší spokojenost projevovali klienti se schopností rozpoznat problém, chováním a komunikací pracovníků SITMP, naopak největší nespokojenost panovala s Wi-fi připojením v budově, tiskovým řešením a vzdáleným přístupem.
Nejlepší známku – 1,153 jsme získali v kategorii “zadávání požadavků přes telefon”, největší zlepšení oproti loňskému roku nastalo v oblasti vnímání důvěry a zabezpečení dat, a to téměř o 0,2 bodů.
Děkujeme našim zákazníkům za spolupráci a samozřejmě našim spolupracovníkům, díky nimž jsme i letos dosáhli velmi pozitivního výsledku.
Kompletní výsledky průzkumu jsou k dispozici ZDE.
Další novinky