Průzkum zákaznické spokojenosti
Správa informačních technologií města Plzně má ve správě více než 100 městských organizací, přes 7000 počítačů a vyřizuje více než 1200 požadavků za měsíc. Tak jako každý rok i letos probíhal průzkum zákaznické spokojenosti, v rámci něhož jsme se zákazníků dotázali na jejich spokojenost s našimi službami.
Průzkum proběhl již podvanácté, přičemž uživatelé mohli ohodnotit naši práci v několika aspektech. V roce 2021 vyplnilo dotazník celkem 521 uživatelů. Děkujeme všem, kteří se průzkumu zúčastnili a máme radost, že počet vyplněných dotazníků je vyšší, než v předchozím roce.
Celkové hodnocení bylo 1,44, největší spokojenost projevují uživatelé již dlouhodobě s nahlášením požadavků přes telefon, chováním a komunikací pracovníků SITMP, naopak největší nespokojenost panovala s Wi-fi připojením v budovách, zadáváním požadavků přes web a vzdáleným přístupem.
Nejlepší známku – 1,099 – jsme získali v kategorii „Chování pracovníků SITMP“, největší zlepšení oproti loňskému roku nastalo v hodnocení Elektronické pošty, a to o téměř 13,6 %.
Děkujeme našim zákazníkům za spolupráci a samozřejmě našim spolupracovníkům, díky nimž jsme i letos dosáhli velmi pozitivního výsledku.
Další novinky